måndag 13 april 2015

Sofias änglar

Usch..sett på Sofias änglar på femman..en familj fär äldsta sonen begick självmord..20 år gammal.19 då...ett år sen. Så jäkla hemskt! Kompisar var ute o leta o hitta honom.. Blir så berörd..kan inte tänka mig..tänk om Oliwer ..fy! Är så orolig varje gång han åker iväg på sin motorcykel..om nåt skulle hända honom så...
Nä..nu måste jag tänka på annat..blir knäpp annars..

Imorse gick vi på promenix Elton o jag.kallt men skönt. Fasen att det ska blåsa sådant ..
Sen var jag hos sjukgymnasten. Han var jättebra. Ska börja på deras gym o träna upp ryggen bl a. Äntligen! Ska bli skönt o komma igång. Var väl bara sådär en 15 år sen jag träna på gym sist:) ha ha..

Har varit hos morfar o städat lite idag.o fikat lite:) lille morfar..

Snart sova..få några timmar innan skruttungen sätter igång med sin natt terror..varför sover inte mina barn på nätterna ??ska det ta flera år..som Melwin o Fabian..åh:(

Kram!!
Tack syrran för "golvpianot":)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar