torsdag 16 april 2015

Dagen idag..


Delade precis en tänkvärd dikt. Dagen idag..är din.. Så är det!och jag kan fylla den med precis vad jag vill. Dagen igår blev som den blev..kan inte göra något åt den. Men det kan jag idag.
Så tog en promenad med min Elton. Blåste kallt tyvärr..men solen var framme. Gick sen till stan o handlade..man blir visst bortskämd med bil,har nästan glömt hur det är att böka in tre kassar under vagnen..o tungt med. Men det gick så bra. Elton är en ängel att handla med.så duktig.inte ett knyst i vagnen,bara sitter o kollar på alla.:)
Förr innan körkort,gick man ju jämt. O alltid då Oliwer var liten. Ett slit,men funkar.
Ikväll blir det vernissage hos fabians klass. Och uppvisning av nåt slag o fika:) ska bli så kul.
Skulle ner o träna på rehab men får nog inte ihop det idag tyvärr..får vänta tills på måndag:(
O där blir det bråk mellan Fabian o Elton igen ..o de väcker Elton :( o där flög min energi iväg..suck..
Kramen



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar