måndag 6 april 2015

Kvällspyssel

Gör decoupage..



presenter ..till skön gitarrmusik av sonen:)älskart!
För mig är det pluspoäng då killen kan spela gitarr,har mc-kort..Oliwer har båda:)undrar om flickorna idag håller med mig:)det får vi se..
Jag njuter av att höra honom iallafall..
Nu har ju inte min kärlek nåt av de pluspoängen..ha ha..men han kan åka skridskor(pluspoäng)och laga supergod mat o massa annat o han älskar mig..bara det..är ju otroligt :) vilken tur jag har.
Ska nog tänka på det oftare...uppskatta varandra mer..leva mer i nuet.
Då är detta ordspråk bra:
"Det finns två dagar du inte ska oroa dig över
Gårdagen och morgondagen"
Robert Jones Burdette

Nehej..nu till lite pysselhörnan o scrappa lite tror jag eller måla med mina copics.:)
Trevlig kväll på er o hoppas att solen o värmen kommer på påsklovsveckan!
Puss o kram 3>



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar